A tapetamax.hu webáruház böngészésével és használatával, valamint megrendelésének leadásával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a webáruház használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket, és annak minden pontjával egyetért!!
Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!
Üzemeltetői adatok
- Cégnév: MANDAUTÓ KFT
- Székhely: 1085 Budapest, József körút 36. fszt. 5.
- Telephely: 8000 Székesfehérvár, Széchényi út 136.
- Adószám: 29025806-2-42
- Cégjegyzékszám: 01-09-379451
- Kibocsátó cégbíróság, okmányiroda: Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága
- Szerződés nyelve: magyar
- Elérhetőség: +36704250137
- E-mail: tapetamax@gmail.com
- Kapcsolattartók: Léhner Andrea Márta
- Tárhely szolgáltató: LIW Intermedia Kft.
- Tárhely szolgáltató székhelye: 8000 Székesfehérvár, Távírda u. 2/A
- Tárhely szolgáltató e-mail címe: info@liw.hu
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek.
A megjelenített termékek kizárólag a webáruház szoftveren keresztül rendelhetőek meg. A házhoz-szállítás költségét nem tartalmazzák. Átvehetők házhoz-szállítással vagy személyes átvétellel kizárólag ELŐZETES EGYEZTETÉS ALAPJÁN .
Áraink bruttó árak, az áfát tartalmazzák.
Szállítási díjak
Eladó a megrendelt árut Magyarország területén belül bárhová kiszállítja. A szállítási díjakat a termékeknél megtalálják.
A kiszállítást csak megfelelõen leadott rendelés esetén tudja az Eladó teljesíteni. A készleten lévõ árut a rendeléstõl számított 2 munkanapon belül a futárszolgálat kiszállítja a címzettnek. Eladó csak a szállítás napját tudja megadni, az idõpontot nem! Elõfordulhat, hogy technikai okok miatt a futárszolgálat egy napot késik a kiszállítással, erre Eladó felelõsséget nem vállal!
Vevõ felelõssége, hogy minden esetben nézze át a kiszállított terméke(ke)t, nincs-e rajta(uk) sérülés, a megrendelésnek megfelel-e a méret és a típus. Probléma esetén Vevõ kötelessége Eladót haladéktalanul értesíteni!
Fizetési módok
A Vevő rendelésének vételárát kifizetheti utánvéttel. Utánvét esetén a szállítási díj nem változik, ebben az esetben a termék vételárát a Vevő ávételkor a futárnak készpénzben, vagy bankkártyával egyenlíti ki. Bankkártyás fizetési lehetőségről mindig érdeklődjön a futárnál!
Személyes átvétel
Személyes ávételre lehetőség csak előzetes telefonos időpont egyeztetés alapján lehetséges! Fizetési mód készpénzben és bankkártyával lehetséges.
Személyes átvétel esetén a rendelés visszaigazolásától számított maximum 3 munkanapon belül tároljuk a megrendelt termékeket. Az átvétel elmulasztása esetén a megrendelés törlésre kerül.
Regisztráció
Vásárlás felhasználói regisztrációval és anélkül is lehetséges. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni, több szállítási/számlázási címet is felvehet, valamint rendelési folyamatát is nyomon követheti.
Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.
A megrendelés folyamata
Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés!
1. A termék adatlapján rákattint a „Kosárba” gombra, amikor a termék belekerül megtekintheti annak tartalmát.
2. A vásárlás további folytatásához kattintson a „Vásárlás folytatása” linkre, mellyel visszakerül az iménti termék adatlapjára.
3. Járjon el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.
4. Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában kattintson a „Kosár” dobozra, hogy megtekinthesse annak tartalmát, vagy egyből termék belehelyezésekor is oda jut. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával.
5. A kosárban található „Megrendelés” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Itt választhatja ki a szállítási és fizetési módokat, majd ezután kell megadnia a megrendeléshez szükséges adatokat.
6. Az adatok megadása után, a megrendelés feltétele a "Elfogadom az általános szerződési feltételeket" kis négyzetet bejölni. mellyel Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta az tapetamax.hu használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket, és annak minden pontjával egyetért!! Ezután a Megrendelés gombra kattintva elküldheti megrendelését.
KEDVES MEGRENDELŐK! Kérjük az adatok kitöltésénél magyaroszági telefonszámot adjanak meg, mert a futárszolgálat csak ebben az esetben tudja Önöket értesíteni a szállítással kapcsolatban!!
7. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.
A megrendelés akkor válik élővé, ha azt az ügyfélszolgálat telefonon/e-mailben visszaigazolja.
A megrendelés leadása ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkoztatnak minősül, mely online-rendszerünkben iktatásra kerülnek. Annak hozzáférhetősége csak a vevő részére lehetséges a későbbiek folyamán. Vevő személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Eladó a Vevő adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak (csak futárszolgálat) átadja. Az alvállalkozók Eladó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. A megrendeléskor megadott címen Eladó ügyfeleit jövőbeni ajánlatairól, akcióiról értesítheti. Az Eladó a Vevő személyes adatait a futárszolgálaton kívül SEMMILYEN harmadik személy részére nem bocsátja, még reklám céljára sem.
kellékszavatosságról, termékszavatosságról és jótállásról szóló TÁJÉKOZTATÓ
1. Kellékszavatosság:
Ön a MANDAUTÓ Kft hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági idényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő 1 év.
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a MANDAUTÓ Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság:
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
3. Jótállás:
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdése szerint a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, az 1. mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: fogyasztási cikk) e rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki:
8. közlekedési eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen kerékpár, elektromos kerékpár, elektromos roller, quad, motorkerékpár, segédmotoros kerékpár, személygépkocsi, lakóautó, lakókocsi, utánfutós lakókocsi, utánfutó;
29. az előzőekben felsorolt termékcsoportokhoz tartozó termékek tartozékai és alkotórészei 10 000 Ft eladási ár felett - alapján a MANDAUTÓ Kft jótállásra köteles.
Önt az alábbi jogok és határidőn belül illetik meg jótállás alapján: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Helyszíni javíttatás, illetve az onnan való díjmentes el- és visszaszállíttatás (ez csak abban az esetben követelhető meg, amennyiben a termék 10 kg-nál nagyobb tömegű, vagy rögzített bekötésű, illetve tömegközelekedési eszközön kézipoggyászként nem szállítható, kivéve: járművek).
A jótállás alá tartozó termékek esetében, ha a fogyasztó a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem választhatja az áru kijavítását, hanem köteles a meghibásodott árut - amennyiben van ugyanolyan árucikke - előzetes vizsgálat nélkül azonnal kicserélni. Ha az azonnali csere azért nem lehetséges, mert a fogyasztási cikk átmenetileg nincs a forgalmazó üzletében vagy raktárában, akkor a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A jótállás határideje a termék kézhezvételétől számított 1 év! - Mely javítás esetén meghosszabbodik, csere esetén pedig újból indul.
A jótállás a fogyasztó jogszabályból eredő jogait nem érinti.
A fogyasztó kellékszavatossági, termékszavatossági, jótállási igényét a forgalmazónál jelezheti!
GARANCIA
A garancia hatálya KIZÁRÓLAG GYÁRTÓI GARANCIA!! mely a termék kézhezvételétől számított 6 vagy 12 hónap!
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Nem tartozik garancia alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát:
- szakszerűtlen felhelyezés (kivéve, ha az felhelyezést a forgalmazó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen felhelyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza);
- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása;
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás;
Garancia elbírálásának módja, folyamata:
Amennyiben vásárlónk – a fent említett hibák kizárásával – garanciás problémát észlelt, úgy cégünknek tudja jelezni. A garanciás probléma jelentéséről jegyzőkönyv készül, melyet e-mailben vagy postai úton juttatunk el a vevő számára, aki azt kitöltve, aláírva köteles visszajuttatni részünkre a számlával (lehet eredeti, vagy másolat) együtt, hiszen a vevő ezzel tudja igazolni vásárlását; garancia jeggyel együtt, ami szintén feltétele a garanciás elbírálásnak!! Ezután történik meg a garancia elbírálása. A termék visszajuttatása a vevőt terheli (a visszajuttatás történhet futárszolgálattal – az utánvéttel küldött csomagot NEM ÁLL módunkban átvenni – vagy személyesen).
A reklamációs terméket először cégünk vizsgálja meg. Amennyiben a garanciális reklamáció alapja nálunk is bebizonyosodott, úgy azt továbbítjuk a gyártónak.
FONTOS!! A GARANCIÁT NEM CÉGÜNK, HANEM A GYÁRTÓ ADJA!!!
Ezért is kérjük türelmüket, hiszen a termék visszajuttatása a gyártóhoz, és annak megvizsgálása, valamint a garancia elbírálásának ideje több időt is igénybe vehet, főleg a téli és a nyári szezonban. (akár 2-3 hónapig is eltarthat!)
Abban az esetben, ha a gyártó szakszerű vizsgálata megállapítja, hogy a termék hibája NEM esik garancia alá, úgy a garanciális reklamációnak helye NINCS! Ebben az esetben, ha a vevő kéri a hibás termék visszaküldését, úgy az ezzel kapcsolatos MINDENNEMŰ költség a vevőt terheli!!
Garancia érvényesítésének feltételei:
- a vásárlást igazoló számla
- a számlával egyidejűleg átadott garancia jegy (tapéta esetén a tekercs mellet gyártó által elhelyezett címke)
A fogyasztó garanciális igényét a forgalmazónál jelezheti!
Elállás joga
A termék átvételétől számított tizennégy naptári napon belül Vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a Eladó köteles a termékért kifizetett vételárat haladéktalanul visszatéríteni a vásárlónak, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül.
Elállási jog gyakorlásának menete
A vásárlástól való elállási jog indoklás (külön magyarázat) nélkül gyakorolható. Amennyiben elállási jogával kíván élni, azt személyesen, telefonon, írásban, levélben vagy e-mailben teheti meg hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára. Elállási jogát a termék készhez vételétől számított 14 naptári napon belül teheti meg. Elállási jogát gyakorolhatja a nyilatkozat-minta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával. A vevő az elállás jogát a szerződés megkötésének (megrendelés) napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.
A megrendelt terméket juttassa vissza cégünk címére haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a terméket. A TERMÉKEKET CSAK EREDETI CSOMAGOLÁSBAN VESSZÜK VISSZA visszaküldés költsége a vevőt terheli! A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is vevőt terheli!
Az Eladó követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.
Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget az Eladó nem köteles megtéríteni.
Írásos formában történő elállási/felmondási nyilatkozatminta: (csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: MANDAUTÓ Kft., 8000 Székesfehérvár, Széchényi út 136. (+36704250137, tapetamax@gmail.com)
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: A megfelelő jelölendő
A fogyasztó(k) neve: Kérjük kitölteni
A fogyasztó(k) címe: Kérjük kitölteni
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt
Eladó felelősségvállalása
Eladó nem vállal felelősséget az elírási hibákért, az oldalon elhelyezett információk helyességéért, valóságtartalmáért. Eladó a házhoz szállítást nem igénylő vásárlókkal szemben fenntartja magának a jogot arra nézve, hogy 3 munkanapon keresztül tudja foglalásban tartani a rendelt termékeket. További félretétel csak ELŐRE UTALÁS ESETÉN, AZNAPI FIZETÉSSEL LEHETSÉGES!! Ha Vevő másképp nem rendelkezik, ezután a foglalás automatikusan törlődik. Eladó fenntartja a jogot a Vevővel szemben a szolgáltatás és a tartalom törlésére, szüneteltetésére bármilyen okból, előzetes értesítés nélkül, továbbá fenntartja a jogot bármilyen változtatásra, illetve a szolgáltatás és tartalom teljes körű vagy részleges megszüntetésére. Eladó nem vállal felelősséget sem a szolgáltatott tartalom egészére, vagy annak csak egy részére vonatkozó, akár előzetes értesítés nélküli szüneteltetéséből, illetve a teljes leállításból vagy a változtatásokból keletkező károkért. Vevő kijelenti, hogy a harmadik személy által Eladón keresztül nyújtott szolgáltatással kapcsolatos jogi és kártérítési vitákba nem vonja be Eladót és annak alkalmazottait. Ezen ügyek intézése csak a gyártó és Vevő hatáskörébe tartozik.
FONTOS!! A GARANCIÁT NEM CÉGÜNK, HANEM A GYÁRTÓ ADJA!!!
Ha a gyártó megállapítja, hogy a reklamáció megalapozott, úgy az alábbi módon kerül kompenzálásra:
- Teljes garancia, amikor a gyártó elismeri, hogy a hiba kizárólagos okozója az ő hibáikra vezethető vissza, ilyenkor a termék kicserélésére kerülhet sor,
Garancia érvényesítésének feltételei:
- a vásárlást igazoló számla
- a számlával egyidejűleg átadott garancia jegy
- szakszerű felszerelés/felhelyezés igazolása - EZEK HIÁNYÁBAN A GARANCIÁT NEM ÁLL MÓDUNKBAN ÉRVÉNYESÍTENI!!!
FIGYELEM!! A gyártó által kivizsgált garanciális reklamáció eredményéért az Eladó SEMMILYEN MÓDON NEM FELEL!!! Amennyiben a vevő nem ért egyet a Gyártó által kiadott eredménnyel, úgy a további viták a VEVŐ és a GYÁRTÓ dolga, a Vevőnek kell felvennie a kapcsolatot a Gyártóval és intéznie a továbbiakat, ebben az esetben az Eladót bevonni SEMMILYEN MÓDON NEM LEHET!!
Vevő felelősségvállalása
Vevő tudomásul veszi, hogy rendelése(i) jóváhagyásával jelen szerződést elfogadja, továbbá az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik. Vevő vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelésekben megrendelt árut tartalmazó küldemények átvételéről és kifizetéséről gondoskodik az ÁSZF-ben szereplő fizetési módoknak megfelelően. Amennyiben a küldemény kézbesítése Vevő hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltségeket Vevő megtéríti Eladó számára. Ilyen esetben a többletköltség összegéről Eladó számlát állít ki.
Amennyiben a Vevő garanciás reklamációt nyújt be:
FIGYELEM!! A gyártó által kivizsgált garanciális reklamáció eredményéért az Eladó SEMMILYEN MÓDON NEM FELEL!!! Amennyiben a vevő nem ért egyet a Gyártó által kiadott eredménnyel, úgy a további viták a VEVŐ és a GYÁRTÓ dolga, a Vevőnek kell felvennie a kapcsolatot a Gyártóval és intéznie a továbbiakat, ebben az esetben az Eladót bevonni SEMMILYEN MÓDON NEM LEHET!!
Szállítási idő 2 munkanap, illetve visszaigazolás szerint történik. A beérkezett megrendelések visszaigazolás szerint kerülnek kiküldésre, későbbi kiszállításra kizárólag csak előre utalásos fizetési módnál van lehetőség!
Személyes adatok
A megrendelés leadása írásban kötött szerződésnek minősül, mely online-rendszerünkben iktatásra kerülnek. Annak hozzáférhetősége csak a vevő részére lehetséges a későbbiek folyamán.
Vevő személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Eladó a Vevő adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak (futárszolgálat) átadja. Az alvállalkozók Eladó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. A megrendeléskor megadott címen Eladó ügyfeleit jövőbeni ajánlatairól, akcióiról értesítheti. Az Eladó a Vevő személyes adatait a futárszolgálaton kívül SEMMILYEN harmadik személy részére nem bocsátja, még reklám céljára sem.
A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.
A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.
A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.
EGYÉB
Az Eladó panaszkezelési módja:
Amennyiben valamely vevőnek észrevétele, illetve panasza van az Eladóval szemben, úgy az Eladó haladéktalanul orvosolja azt. A vevő panaszát, észrevételét jelezheti személyesen, telefonon, vagy írásos formában e-mailben és levélben.
Panasz esetén az Eladónak békéltető testületi eljárásban való együttműködési kötelezettsége van.
Jogviták rendezése:
Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, az alábbi honlapon kezdeményezheti a panasz bíróságon kívüli rendezését:
http://ec.europa.eu/odr
A portál csak akkor használható, ha Ön az EU-ban él, és a kereskedő székhelye is valamelyik EU-országban található.
Ezt a webhelyet a kereskedők is igénybe vehetik arra, hogy panaszt tegyenek fogyasztókkal szemben valamilyen általuk értékesített termék vagy szolgáltatás kapcsán.
Mire szolgál ez a honlap?
Ezt az internetalapú platformot az EU azoknak a fogyasztóknak hozta létre, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési testületet) a panasz kezelésére. Ha a nemzeti jogszabályok lehetővé teszik, a kereskedők is nyújthatnak be panaszt a fogyasztókkal szemben a termékek vagy szolgáltatások online vásárlásával kapcsolatban.
Azok a vitarendezési testületek szerepelnek az online vitarendezési platform jegyzékében, amelyek megfelelnek bizonyos minőségi előírásoknak, és amelyeket a nemzeti hatóságok is elismernek.
Ez a honlap az EU 23 hivatalos nyelvén áll rendelkezésre.
Mit jelent az alternatív vitarendezés?
Ha Ön panaszt kíván tenni egy vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, nem kell feltétlenül bírósághoz fordulnia. Választhatja az alternatív vitarendezést. Alternatív vitarendezésnek tekinthető minden olyan eljárás, melynek révén a vitában álló felek peren kívül rendezhetik jogvitájukat. Ez azt jelenti, hogy Ön felkér egy semleges harmadik felet – hivatalosan bejegyzett vitarendezési testületet –, hogy közvetítsen Ön és az Ön által bepanaszolt kereskedő között. Különböző típusú vitarendezési testületek léteznek (közvetítők, választottbíróságok, ombudsmanok, békéltető testületek, fogyasztóvédelmi panaszbizottságok stb.), melyek egymástól eltérő módon járnak el: megoldást javasolhatnak panaszával kapcsolatban, előállhatnak mind Önre, mind a kereskedőre nézve kötelező megoldással, vagy egyszerűen csak egy asztalhoz ültetik a vitás feleket abból a célból, hogy kölcsönösen elfogadható megoldást találjanak. Az alternatív vitarendezési eljárások általában kevésbé hivatalosak, olcsóbbak és nem annyira időigényesek, mint a bírósági eljárások.
Mit jelent az online vitarendezés?
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
Ezen portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Figyelem: az online vitarendezésre csak akkor van lehetőség, ha online vásárolt termékre vagy szolgáltatásra vonatkozóan kíván panaszt benyújtani.
Panaszával békéltető testülethez fordulhat:
Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Név: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;
Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1055 Budapest, Kossuth tér 6-8.
Telefonszáma: (1)-474-7921
Fax száma: (1)-474-7921
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
---------------------00---------------------------
Az tapetamax.hu webáruház böngészésével és használatával, valamint megrendelésének leadásával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a webáruház használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket, és annak minden pontjával egyetért!!